Monday 1 August 2011

Ramadhan Al Mubarak

Written by Nadia at 11:59 pm
Assalamualaikum :)

Rasanye maseh x terlambat lagi saya nk ucapkan selamat menyambut bulan yg penuh dgn keberkatan ni.. Bulan ni lah yg paling ditunggu2 oleh saya. Bukan ape, selaen dapat melipat gandakan pahala, bulan ni la bulan yg paling perfect kalau nk diet..heee :D..

Lagi satu yg bestnye pasal bulan ni ialah Bazar Ramadhan! Yes! mmg xcukup space kalau nk cite pasal bazar ramadhan ni..saya xdela dikategorikan sebagai 'antu bazar'..tapi kalau sekali dh jejak kaki tu, antu-antu laen sume tabik spring ngn saya..kikiki..semua yg saya nampak semua saya nak beli..food yg depa jual tu cam merayu2 kat saya suh beli..korang ade tak perasaan mcmtu??? heee :D

Semlm 1st terawih saya xdpt join coz anak saya baru balek frm seeing his dad. so dia penat. So today kira 1st time la for him went for terawih. Syukur alhamdulillah, saya dikurniakan anak yg dgr cakap..walaupun kekadang kena ugut dulu baru nak dgr ^__^

Oh ye, cakap apsal diet tadi, saya harap by the end of this ramadhan, saya dpt lose weight sket..xnk put high hopes tapi at least dpt turun sket jadikla.. So, saya plan during buke, saya xamek nasik..just makan lauk pauk je..sahur saya amek sesenduk je. Igt xnk amek nasik lgsg tapi takut lak kul 11 pg je, saya dh melalak2 nak buke..haish! seram lak bile pk saya melalak camtu...

terkejut tgk muka sendiri ~__~

perasan x telekung tu senget? hee :D
Bubbye! ~__~

0 comments on "Ramadhan Al Mubarak"

Post a Comment

- I'd appreciate your comments
- No harsh words, please :)
- Thank you :D

 

✿Ceritera Nadia✿ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Copyright©Belongs to Nadia and Nadia only