Tuesday 8 November 2011

Aidiladha and Ulu Tiram Part 1

Written by Nadia at 9:49 am
Harini saya nak share 2 cite sekaligus.Kalau baca terima kasih sbb sudi baca. Kalau takde pun takpe sbb saya buat blog ni hanya nak berkongsi suka duka kehidupan saya.

Saya harap blum terlambat lagi nak mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha. Kat jb ni kami sambut raya sederhana je. My mum cooked her famous Nasi Briyani
Actually masa saya tulis entry ni saya dalam bas otw back from Ayer Itam. I'll tell u guys more about the trip and my aidiladha celebration in my next entry yea. Mata dah naek juling dah ni. Seb baek tulisan xbergegar bile korang bacakan. Kalau x dgn korang2 juling ahaha!

Much love everyone ~__~

1 comments on "Aidiladha and Ulu Tiram Part 1"

Newbiexpose on 17 November 2011 at 22:16 said...

you are very cute...

Post a Comment

- I'd appreciate your comments
- No harsh words, please :)
- Thank you :D

 

✿Ceritera Nadia✿ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Copyright©Belongs to Nadia and Nadia only