Sunday 27 November 2011

Salam Maal Hijrah

Written by Nadia at 12:29 am
Saya baru abes uat tiramisu for a customer. Esok pagi dia nak mai amek. Nape saya uat tgh2 mlm??Haaa tu lah rahsianye. Tiramisu ni klu uat mlm2,rasa dia lg best sbb mlm sejuk je. Klu siang kan panas ti cream cheese mixture tu tak mampat...................................................teeeetttt!!!!!!!! Acah je!!! Jgn marah nanti kena jual :)

Actually tadi saya baru balik from dinner with my family. Ktorang gi mkn steamboat. Bukan takat tu je. Fried rice pun ktorang bedal, sotong goreng telur masin and bamboo lala pun lenjan. Adik saya dtg frm KL and dia belanja. Rezeki jgn ditolak ye dok? Hee

Tula dia kisahnye nape saya uat tiramisu tu memlm buta camni. Weather aint got anything to do with it.

Panjang gile intro padahal niat uat entry ni nak wish korang sume Selamat Menyambut Maal Hijrah. Semoga kita semua akan menjadi insan yg lebih baik di sisiNya...insyaAllah


Much love everyone ~__~

0 comments on "Salam Maal Hijrah"

Post a Comment

- I'd appreciate your comments
- No harsh words, please :)
- Thank you :D

 

✿Ceritera Nadia✿ Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal

Copyright©Belongs to Nadia and Nadia only